Информация


Нови публикации всеки понеделник, сряда и петък

неделя, 24 януари 2016 г.

Урок 8

Ла мажор

Ден 8

Урок. 1. Продължаваме с упр. за техника на дясната ръка. Обърни внимание на реда на пръстите на дясната и лявата ръка. Използвай метроном.
а)



б)
в)
г)
Упр.2. Следва школата на Каркаси- Ла мажор. Метода на упр. е същият като от предишните уроци.
Упр.3. Етюди в Ла мажор.
Упр.4. Фламенко китара
До момента не съм записвал това, но мисля, че е нужно. Не са ми ясни законите свързани с авторските права... може би съм сбъркал като публикувам подобни материали. Голяма част от упр. които публикувам не са мой, авторски. Ако някой смята, че съм нарушил нечии авторски права, моля да се свърже с мен. Целта ми е не да изкарвам пъри, а да помагам на китаристите да станат по-добри!
Приятно свирене
Използвана литература в урока:
1- pascual roch method volume_1
2 -3 - Methode Compelete Guitare
4-  Juan Serrano - Flamenco Guitar-Basic Techniques

Няма коментари:

Публикуване на коментар